Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Anne Meijer - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Anne Meijer - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: Anne Meijer

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Februari 2013 | Nederland, Angeren

Hallo!

Nog 2 dagen! Wat heb ik er zin in! Mijn koffer is helemaal gepakt, en zelfs mijn handbagage staat al klaar. Ik ben zo enthousiast en kan echt bijna niet meer wachten...

Ook is mijn sponsorgeld net overgemaakt, wel €754.17 ! De kinderen van de toneelvereniging hebben me hier heel hard mee geholpen, namelijk met krasboekjes. Met deze boekjes zijn ze langs de deuren en langs familie geweest, hiermee hebben ze me héél hard geholpen om geld in te zamelen! Dit komt vast harstikke goed aan bij de kinderen in Zuid-Afrika.

Mijn dagboek met een pen ligt al op me te wachten in mijn handbagage, zodat ik meteen vanaf dag 1 kan beginnen met schrijven. Ik kan niet vaak wat online zetten, maar ik zal mijn best doen! We gaan namelijk een aantal keer naar een internetcafé en dan krijg je hier dan dus een mogelijkheid voor.

Ik zou het harstikke leuk vinden als jullie me zouden volgen via mijn webblog, en ik zal echt mijn best doen om jullie zoveel mogelijk te vertellen!

Jullie horen snel weer van mij!

Liefs,
Anne

• 04 Februari 2013 - 22:48

Martine Van Bon:

Hoi Anne,

Heel veel plezier tijdens deze bijzondere reis. Maak er een onvergetelijk avontuur van!
    En ik ga met veel plezier je verslagen lezen.
    Groetjes Martine

• 04 Februari 2013 - 23:10

Heidi Drenth:

Lieve Anne, ik ga je natuurlijk volgen! Ik wens je een super reis toe en geniet ervan. Mijn moeder zei altijd tegen mij: het leven bestaat uit het maken van de mooiste herinneringen. Dikke kuzz Heidi

• 04 Februari 2013 - 23:40

Hannie:

Lieve Anne,
    Wat een geweldig vooruitzicht. Ik wens je een fantastische reis toe met heel veel inspirerende ervaringen. Ben heel benieuwd naar je verslagen en zal ze met veel plezier lezen.
    Goeie reis en geniet van elke seconde.
    Liefs, ook namens Theo, van Hannie

• 15 Februari 2013 - 12:30

Patries:

Hey lieverd,
    via mama hoor ik hoe geweldig je het hebt!!
    Geniet ervan meis; mooie dingen blijven altijd bij je!!!!
    Dikke knuffel