Dag 9 alweer... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Meijer - WaarBenJij.nu Dag 9 alweer... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 9 alweer...

Door: Anne Meijer

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag gingen we naar het apartheid museum. Eerst mochten we zelf een beetje rond kijken en daarna gingen we met z'n alle op de grond zitten, en hier vertelde een man zijn verhaal. Vooral over wat hij zelf had meegemaakt met de apartheid. Het was een man van ongeveer 70 jaar, en vertelde zijn verheel erg overtuigend. De rest van het museum was helaas wat minder indrukwekkend..

Na het museum zijn we met onze busjes naar de tafelberg gereden. Maar vanwege de hele harde wind konden we de berg zelf niet op. Uiteindelijk hebben we toen nog wel groepsfoto's gemaakt en zijn we toen doorgereden naar het centrum, daar in de buurt. Hier kregen we ander half uur om wat te eten en te shoppen, en voor ons werd het een Italiaans broodje van de Subway :) Ook ging ik op zoek naar geschikte cadeautjes voor mijn familie, en dit was voor een deel gelukt. Maar gelukkig had ik aankomende dagen ook nog tijd om dingen te kopen.

Het was een erg leuke, gezellige en ook warme dag!